Wednesday 28 December 2011

pening kepala mengganggu prestasi saya...





alhamdulillah presentation tadi setel pon... even hanya setel setakat harini and banyak lagi kerja sebenarnya.. atleast dapat mengurangkan beban kepala hotak aku ni..  tah kenapa la dalam minggu ni saja kerap sangat aku sakit kepala.. sakit bukan sikit2.. taknak kalah punya... tak penah plak aku ada migrain ke hape... yang tak best tu time2 sakit kepala ni la banyak plak prob yang dok mai... haish... minggu ni panadol actifast mesti sentiasa ada dalam handbag aku...   aku suka makan panadol ni.. it works.really works. tapi aku jenis tak suka amalkan asal pening je telan ubat... tak... aku taknak sampai badan aku ni dah terbiasa dengan ubat sampai nanti one day dah takde ubat yang leh lawan sakit aku... salunya aku bertahan dulu semalaman.. kalau esok pagi still pening and ada kerja nak kena buat , i ll take it.




but standard la kan manusia dan masalah.. yang aku confuse sekarang aku ni pening sebab ada masalah or masalah datang masa aku pening... eh pening la .....ish.kalo takda masalah bukan kehidupan namanya...  luckily aku ada kawan2 yang salu wat aku gelak tak hengat, ada mak yang very da caring and understanding.. ada pakwe yang kadang2 menyakitkan hati tapi sweet....  tett! 




sekarang aku dah pening balik... 






........







No comments:

Post a Comment