Thursday 3 May 2012

H5047 Tourism Planning..sebelum masuk dewan tadi, sempat borak ngan shatirah....dari bab 1 sampai bab 7,tiba2 termasok bab gi langkawi... dia tanya aku nak gi ke tak sekali dengan dia... petang ni.haish aku ni pantang diajak... on terus.

maka berangkutlah segala cadar, bantal busuk ke langkawi.. sepatotnya aku terus balik penang harini, tapi oleh kerna godaan shatirah, aku tewas. and ni firstime aku turun langkawi berbaju kurung, wahh... tadi kan aku ada exam, tu yang pakai baju kurung... konon belagak tak nak salin.. sekali time langkah nak masok feri tu, hampir tersembam aku dek kerna terpijak kain.heh~

kali ni check in sinaran motel... ok laa bilik dia.. selesa... lebih selesa dari hotel2 yang aku lepak sebelum ni.. (kategori bajet laa...)  rasa cam tak nak balik lak esok... nak tambah sehari lagi.. hehe... gilo.aku budget kot. 

aku tak jumpa orang dapor lagi, dia keja... so sejak sampai petang tadi sampai la pukol 9 camtu,aku lepaking dengan shatirah ngan amet. bf dia..best la jugak. dorang bawak aku jalan2 ....  siap bawak baju spare kot2 nak mandi pantai, tapi bila sampai cenang, ceh malas. jalan2 jela..menggedik amik gambar sekali..itu wajib =)

lepas pi pantai, pi makan laksa tepi airport. aku bukan makan laksa, aku makan mee goreng. tapi dah memang dari dulu lagi aku ngan family salu sebot "makan laksa tepi airport" walaupon kami order benda lain..  hehehe..

bila jam menunjukkan pukol 7pm, kami dah blur tak tau lagi nak pi mana... nak tunggu firdaus lambat lagi, tirah pon suggest pi pasar malam padahal semua dah kenyang....  firstime jugak aku p pasar malam tu.. ape tah nama tempat.temonyong kot.. then aku beli apa pon aku tak tau..tirah kata sedap.. aku pon beli la sebab dia cakap sedap...  dia jual sekali dengan apam balik, tapi aku yakin ni bukan apam balik, bila aku tanya tirah, dia pon tak tau selama ni, ni apa... lol.


dan sampai sekarang jugak aku tak cuba terai test lagi apa rasa dia.. aku nak makan ngan firdaus... dia lagi terer kot merasa... and aku nak tanya nama benda ni jugak.eh benda?

ok.sekarang dia dah sampai.. out luh.. minum2. =)












No comments:

Post a Comment