Sunday 15 January 2012

post lewat malam

aku suka study, aku suka bt research.. aku suka malam, sebab malam sunyi... aku boleh fokus dengan tenang..... esok ada presentation, tapi aku tak suka present benda yang aku tak pasti... aku rasa tak puas hati nak share dengan orang benda yang entah betol entah tidak... so malam ni aku tido lewat sikit.. sebab aku nak study sampai aku paham... tapi kenapa susah sangat aku nk absorb ni... apa yang aku pikir... mata semakin berat... susu dah nak habis... satu point pon aku belum gali... kenapa aku hilang fokus lately... aku tak suka.. aku tak suka.. mana aku yang dulu...   


maybe sebab problem aku sekarang effect focus aku...


tak... aku kena kuat...


aku kena lawan...


aku perlu support,


dari mereka.....


IBU, ALONG, FIRDAUS... 

No comments:

Post a Comment