Sunday 15 January 2012

serabut

hari yang paling aku xnk dtg lagi... hari down aku... aku x suka rasa down camni... aku x suka peristiwa 2 tahun lepas.. aku benci... aku penat... aku nak lari... tapi dia datang jugak...  kadang2 aku x percaya yang aku pnah dipijak seterok tu satu masa dulu... x percaya... tapi tiap kali bukti ada depan mata, itulah hakikat...  hakikat yang aku x blh lari, sampai bila2pon... ....  dia yang terbaik utk aku, sedangkan aku tahu, aku yg paling terburuk dalam sejarah dia.... buruk dalam segala hal... damn, air mata aku dh mula mengalir.... aku terlalu bersyukur apa yang aku ada sekarang, .... ya, bulan dah jatuh ke riba aku....  apa yang aku harapkan, biarlah kenangan lalu tu datang dan pergi ... pengalaman mendewasakan..... yup mendewasakan... syukur dugaan selama ni.. syukur anugerah ini.... syukur.. 

No comments:

Post a Comment